هزينه پشتيباني سايت چقدر است؟

۱۳ بازديد

تعرفه و هزينه پشتيباني سايت يكي از مهم ترين مسائلي است كه پس از راه اندازي وب سايت مورد توجه قرار مي گيرد. يكي از بزرگترين دغدغه هاي كساني كه براي فعاليت هاي شخصي و يا شركتي خود داراي وب سايت هستند اين است كه نمي دانند چگونه بايد سايتشان را پشتيباني كنند. سوال اصلي اين اين است كه آيا به پشتيبان براي سايت نياز است يا خير؟

گاها مشاهده شده است كه بسياري از كسب و كارها پس از دريافت سايت از طراح، پشتيباني سايت را خود به عهده گرفته اند و آن را به سئوكار و يا متخصص پشتيباني نسپرده اند. بدون شك اينگونه سايت ها پس از مدتي حجم محتواي سايتشان بالا مي رود و با ارورهايي مواجه مي شوند. اما به نظر شما هزينه پشتيباني سايت چقدر است؟

هر پشتيبان سايت بايد بتواند مانند يك نگهبان از سايت محافظت كند. مشكلات احتمالي را رفع و بازبيني كند و در نهايت امنيت سايت را براي كسب و كار اينترنتي فراهم كند. اين كار كاملا تخصصي مي باشد و نيازمند فردي است كه با فضاي سايت و پشتيباني آشنايي داشته باشد.

وجود مشكلات فني در سايت پس از مدتي باعث افت رتبه شما در نتايج گوگل مي شود. بنابراين لازم است كه وب سايت روزانه مورد بررسي قرار بگيرد تا از عدم وجود مشكلاتي مانند لينك هاي شكسته و مشكلات فني و ... آگاه كند. برون سپاري اين كار به تيم متخصص باعث صرفه جويي در زمان و هزينه خواهد شد. براي بررسي هزينه پشتيباني سايت با مجموعه نبض نت همراه باشيد.

چه عواملي هزينه پشتيباني سايت را تعيين مي كند؟

خدمات پشتيباني سايت با توجه به نوع كسب و كار با هم متفاوت است. يكي از مهم ترين مواردي كه بر هزينه پشتيباني سايت تاثيرگذار است، طراحي سايت مي باشد. هرچه در طراحي سايت از زبان هاي برنامه نويسي و يا كدنويسي هاي بيشتري استفاده كرده باشيد بايد هزينه پشتيباني سايت بيشتري را پرداخت كنيد به همين علت هزينه پشتيباني سايت وردپرس آسان تر و در نهايت ارزان تر خواهد بود.

اگر سري به گوگل زده باشيد شركت هاي مختلفي براي ارائه خدمات مربوط به پشتيباني در حال فعاليت مي باشند. در صورتي كه از يك شركت معتبر براي پشتيباني استفاده كنيد كسب و كار شما نيز تضمين شده خواهد بود. بنابراين بهتر است براي پرداخت هزينه پشتيباني سايت سرمايه اي را كنار بگذاريد. البته كه بهترين راه اين است كه با طراحي سايت در نبض نت به مدت يكسال از پشتيباني رايگان آن بهره مند شويد.

در صورتي كه مي خواهيد وب سايت شما بيش از يك كاتالوگ شركتي باشد نياز است كه يك سايت اختصاصي داشته باشد. براي داشتن سايت اختصاصي نيز بايد از مجموعه نبض نت كمك بخواهيد و از خدمات اين مجموعه بهره مند شويد. امروزه تمامي خريدها و يا خدمات از اينترنت جستجو مي شود و رقابت به صورت فيزيكي تقريبا منسوخ شده است. روزانه نيز بر تعداد سايت ها افزوده شده و رقابت سخت تر مي گردد. شامل چه مواردي مي شود؟

پشتيباني از سايت به طور كلي شامل چهار بخش مي شود كه نيازمند پرداخت هزينه پشتيباني سايت مي باشد. اين 4 بخش به شرح زير مي باشد:

  • پشتيباني فني سايت كه به طراحي سايت وابسته است. در اين نوع از پشتيباني كدهاي سايت مورد بررسي قرار مي گيرد. باگ هاي احتمالي رفع مي گردد، امنيت وب سايت بررسي مي شود و نرم افزارها و افزونه هاي سايت مي بايتس بروزرساني شود. تمامي اين فعاليت ها بر عهده پشتيبان فني سايت مي باشد.
  • پشتيبان محتوايي سايت كه محتواهاي مورد نظر را در سايت آپلود مي كند. تمامي محتواها مي بايست مطابق با برنامه آپلود شود.
  • پشتيباني طراحي و گرافيك سايت كه شامل قرار دادن عكس ها و تصاوير مورد نياز در سايت است. كه در كنار عكس ها نيز مي بايست محتواي مربوطه را قرار دهد. اين پشتيبان عموما در سايت هاي فروشگاهي مورد نياز است.
  • پشتيباني سئو كه نيازمند يك استراتژي خوب سئو مي باشد. با ايجاد يك روند درست و پيروي از آن مي بايست به رتبه هاي برتر گوگل نزديك شد.

چرا بايد از خدمات يك پشتيبان سايت استفاده كنيم؟

پس از دريافت سايت  از طراح ممكن است با سوالاتي روبرو شويد. اولين سوال اين است كه چرا بايد هزينه پشتيباني سايت پرداخت كنيد و هزينه پشتيباني سايت در ازاي چه كارهايي پرداخت مي شود. تنها كسي كه مي تواند در اين زمينه شما را كمك كند يك متخصص مي باشد. شركت هاي معتبر پس از اينكه طراحي سايت را به اتمام مي رسانند به مدت يك سال به صورت رايگان پشتيباني سايت را بر عهده مي گيرند. در صورتي كه سايت خود را در نبض نت طراحي كرده باشيد مي توانيد از اين پشتيباني به صورت رايگاه بهره مند شويد و به مدت يكسال نياز به پرداخت هزينه پشتيباني سايت نداريد.

هزينه پشتيباني سايت بر اساس خدماتي كه دريافت مي كنيد متغير است. نحوه پرداخت آن نيز به صورت ماهانه و يا سالانه مي باشد. در ادامه اين مطلب دلايل استفاده از خدمات يك پشتيبان سايت را مي خواهيم براي شما عنوان كنيم. با مجموعه نبض نت همراه باشيد.

برطرف كردن مشكلات سايت: تمامي افراد دانش كافي براي اداره يك سايت و رفع ايرادهاي آن را ندارند. در طول استفاده از سايت ممكن است با ارورهايي مواجه شويد كه تنها يك پشتيبان مي تواند آن را رفع كند. در صورت رفع نشدن ارورها نيز موجب ضرر به كسب و كارتان خواهيد شد. اما در قبال پرداخت هزينه پشتيباني سايت ديگر نگراني بايت مشكلات سايت نخواهيد داشت زيرا تيم پشتيباني قادر خواهند بود تمامي اشكالات و ابهامات را براي شما رفع كنند.

بهبود سايت نسبت به رقبا: پيشرفت در دنياي مجازي باعث شده است كه رقابت در اين عرصه بسيار سنگين باشد. به همين دليل لازم است كه وب سايت شما بروز باشد و تمامي امكانات لازم براي راحتي كاربر را داشته باشد. با پرداخت هزينه پشتيباني سايت و داستن يك پشتيبان مي توانيد امكانات سايت خود را بروز كنيد و همراه با سليقه مشتريان خود وب سايت را تغيير دهيد.

فراهم كردن امنيت سايت: يكي از مهم ترين مواردي كه در مورد يك وب سايت بايد در نظر داشته باشيد امنيت آن است. در صورتي كه از نظر امنيتي ضعيف باشيد اعتماد كابران را نمي توانيد بدست آوريد و در نتيجه به كسب درآمد بيشتر  نخواهيد رسيد. تيم پشتيباني به طور منظم سايت شما را از نظر امنيتي بررسي مي كند و با نصب افزونه هاي لازم آن را امن خواهد كرد.

بروزرساني مداوم سايت: از ديد گوگل سايتي معتبر است كه هر روز بروزرساني شود و به نوعي راكد نباشد. يك سايت نيز براي اينكه در دايره رقابت با ديگر وب سايت ها قرار داشته باشد بايد روزانه رسيدگي شود. بسياري از افراد پس از مدت كوتاهي از مديريت خسته مي شوند و وب سايت را به حال خود رها مي كنند. بهبود وضعيت سايت امري سخت و شايد طاقت فرسا باشد اما رسيدن به نتيجه بسيار لذت بخش خواهد بود.

بالا بردن سرعت سايت: يكي از مهم ترين موارد براي يك كاربر سرعت سايت مي باشد. تحقيقات نشان مي دهد يك كاربر نهايتا 5 ثانيه به يك سايت فرصت مي دهد كه لود شود در غير اينصورت آن را بسته و به سايت ديگري مراجعه مي كند. همين مسئله مي تواند بر ميزان ترافيك و فروش شما بسيار موثر باشد. براي افزايش سرعت سايت، پشتيبان افزونه هاي لازم را نصب مي كند. تنها با پرداختي هزينه پشتيباني سايت مي توانيد تمامي مشكلات سايت را برطرف كنيد.

ثبت سايت در ابزارهاي سئو و بهينه سازي سايت: گوگل براي اينكه بتوانيد وب سايت خود را بهينه كنيد ابزارهاي مختلفي را در اختيار شما قرار مي دهد. با استفاده از اين ابزارها مي توانيد بفهميد در سايت شما چه اتفاقاتي مي افتد. با پرداخت هزينه پشتيباني سايت مي توانيد وب سايت خود را در تمامي ابزارهاي سايت ثبت كنيد و مشكلات ايجاد شده را بررسي كنيد.

سفارش گيري آنلاين: اين امكان كه در تمامي سايت هاي فروشگاهي ديده مي شود باعث مي شود مشتري بدون حضور فيزيكي محصول خود را خريداري كند. در واقع براي اين امكانات بايد داراي محصول جهت فروش باشيد. با داشتن يك وب سايت به راحتي مي توانيد مشتريان زيادي از سرتاسر كشور خود داشته باشيد و در نتيجه كسب درآمد شما افزايش خواهد يافت. در صورتي كه براي طراحي سايت، سايت شما فروشگاهي باشد مي بايست اقدام به طراحي سايت فروشگاهي كنيد كه داراي امكان سفارش گيري آنلاين و درگاه پرداخت باشد.

گالري تصاوير: هنگامي كه فروشگاه خود را به صورت اينترنتي راه اندازي مي كنيد تصاوير نقش مهمي را ايفا مي كنند چرا كه مشتري با تصاوير ارتباط برقرار مي كند و حس اطميناني را نيز بدست مي آورد0 مي توانيد نمونه كارهاي خود در زمينه كسب و كار در گالري تصاوير قرار دهيد تا مشتريان از آن ها بازددي كنند. در صورتي كه سايت شما شركتي باشد اين مهم مي تواند در جلب نظر مشتري بسيار مثمر ثمر باشد. همچنين مي توانيد ويديوهاي خود را از نحوه كارتا جهت جلب اعتماد مشتري در وب سايت قرار دهيد.

حتما در سايت هاي مختلف گالري هاي متفاوتي را مشاهده كرده ايد. در مورد اين صفحه ذكر اين نكته مهم است كه سايز عكس هايي كه قرار مي دهيد استاندارد باشد و عكس ها از كيفيت بالايي برخوردار باشند. همچنين علاوه بر كيفيت بالا مي بايست از حجم كمي برخوردار باشند تا به راحتي قابل رويت باشند و سرعت سايت شما كاسته نشود.

نقشه گوگل: در صورتي كه علا.وه بر فروش و يا ارائه خدمات اينترنتي به صورت حضوري نيز مشتريان خود را جذب مي كنيد مي بايست از نقشه گوگل استفاده كنيد. اين امكان نيز هنگام طراحي سايت درج مي شود. بدين ترتيب مي توانيد اعتماد مشتريان را جلب كرده و به راحتي پذيراي مشتريان به صورت حضوري نيز باشيد.

وظايف پشتيبان سايت چيست؟

در ابتدا بايد اين نكته را در نظر داشته باشيد كه وظايف پشتيباني سايت تعريف مشخصي ندارد و وظايف هر پشتيباني مي بايست در قراردادي كه بين طرفين بسته مي شود تعيين مي گردد. با اين حال در اين بخش برخي از وظايفي كه يك پشتيبان سايت مي تواند انجام دهد را براي شما بيان مي كنيم. با بررسي هزينه پشتيباني سايت با مجموعه نبض نت همراه باشيد.

اولين قدم براي شروع هر پروژه‌اي روشن كردن اهداف و تدوين برنامه ريزي براي كسب‌و‌كار شماست. چرا كه وقتي ندانيم كجا مي‌خواهيم برويم در نتيجه به جايي  مي‌رسيم كه نمي دانيم كجاست. براي موفقيت در هر بازاري احتياج به شناخت دقيق از تمامي جنبه‌هاي آن بازار، علي‌الخصوص رقباي خود آن بازار داريم. سپس با تحليل نقاط قوت و ضعف آن ها، استراتژي‌هاي قوي تري را اتخاذ مي‌كنيم.

  • قرار دادن مطالب و محتوا ها
  • به روز رساني سايت تمديد هاست
  • مديريت اعضاي سايت و نظرات آنها
  • رفع اخطارها و ارورها
  • ديزاين سايت
  • سئو سايت
  • خدمات پروژه سئو سايت
  • تدوين استراتژي

بهترين هزينه پشتيباني سايت وردپرس

قيمت طراحي سايت نبض نت

قيمت طراحي سايت نبض نت

با گسترش روزانه كسب و كارهاي اينترنتي و حضور بيشتر در فضاي مجازي، تعداد سايت ها هم روزانه افزايش يافته است. در اين زمان رقابتي ميان صاحبين كالا و سرمايه گذاران ايجاد مي شود و هركسي تلاش مي كند با روش هايي از ديگر وب سايت ها جلو بزند. اما نكته اي كه اينجا مطرح است كه بايد مورد توجه تمامي صاحبين سايت ها قرار بگيرد، پشتيباني سايت مي باشد. در واقع آن چه كه پس از طراحي و ايجاد يك وب سايت مورد اهميت واقع مي شود پشتيباني سايت است. استفاده از يك پشتيبان در جهت رشد وب سايت شما بسيار مفيد خواهد بود.

بسياري از كسب و كارها براي اينكه در آينده ي مجازي دچار مشكل نشوند بسيار اصولي و بر پايه سئو وارد دنياي بازاريابي مي شوند ولي دقت نمي كنند كه تنها داشتن يك سايت كافي نيست. يك سايت مانند هر وسيله ديگري پس از مدتي نياز به تعمير و نگهداري دارد و مي بايست از نظر فني مورد بررسي قرار بگيرد. گاها ممكن است افزونه اي خراب شود و يا بخشي از سايت از كار بيفتد و يا حتي ممكن است به يك مورد جديد براي افزودن به سايت نياز داشته باشيد. تمامي اين فعاليت ها با يك هزينه پشتيباني سايت ثابت مي تواند توسط پشتيبان انجام گردد.

نوع ديگري از پشتيباني سايت بر اساس بررسي رفتار مخاطبين و كاربران سايت مي باشد. به اين صورت كه پشتيبان بررسي مي كند كدام صفحه ورودي بيشتري دارد، بنابريان صفحه مورد نظر مورد توجه مخاطبين است. پس صفحه مورد نظر را تقويت مي كند. همچنين صفحاتي را به وب سايت شما اضافه مي كند. از طرفي صفحاتي كه بازدهي خوبي ندارند را حذف مي كند چرا كه فضاي اضافي اشغال كرده اند و كارايي مناسب را نيز ندارند. تمامي اين فعاليت ها در قبال دريافت هزينه پشتيباني سايت انجام مي گردد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.